The Cowboy Way
Bubba, Cody, and Booger
It's another busy week for the Alabama cowboys as Bubba races to get his house ready for his fiancée, Cody tries to carry on after selling his prized rodeo horse, and Booger mulls over a job offer in Texas that might be too good to refuse.
An American Tradition
The cowboys of Faith Cattle Company risk their safety while removing a rogue bull from their herd. Bubba and Kaley get ready for their newborn, Cody must put on a successful rodeo, and Booger tries to tame the wildest horse in the county.
After a colt goes missing, the guys try to find the young horse before it is injured; Booger ventures into the world of Internet dating; Bubba's horse gets sick and is rushed to the veterinarian; Cody finds out if he's having a boy or a girl.
Bubba and the guys are in for a busy week when they're called upon to capture a wild hog that has been getting into a neighbor's garden. Cody and Misty get serious about baby names, and Booger goes on a blind date that Misty arranges.