The Curse of King Tut's Tomb
The search for King Tut's tomb and its treasures becomes a life-and-death adventure for two archaeologists. One is Danny Freemont. He wants to protect the purported powers of the tomb for the good of man. The other is the nefarious Morgan Sinclair. He wants to harness the incredible powers to control the world.
Part 1: Due to his outlandish theories, no one believes archaeologist Danny Freemont when he insists that assembling the Emerald Tablet holds the key to controlling ultimate power. But the sinister Morgan Sinclair will stop at nothing to obtain it, including joining forces with Freemont to find the last piece of the tablet, hidden in King Tut’s tomb.