Konoha Satou’s dark fictional past becomes her reality when she’s reincarnated as Iana Magnolia, the villainess of her own adolescent fantasy. Now as a role she meticulously designed to be despicable, remembering every last detail is now a matter of life and death. Will she be able to rewrite her character’s fate into something peaceful?
Magical Ability is More Important Than Study Ability
Satou Konoha is reborn into a story she wrote as a kid, but she's not the heroine, she's the villainess!
Konoha is abducted. What will Iana risk to save her? Then, just as things quiet down, an invitation arrives.
Iana's friend Yomi visits. At first, she can't remember him, but when she does, she realizes she's doomed!
Sol is the target of several strange attacks. Iana tries to avoid suspicion, but it soon falls on her anyway.
Iana confronts Yomi in Sol's place. But even if she convinces him to yield now, how can she stop him for good?