The Detail
Wake Up Call
Reeling from a shocking revelation in her personal life, Detective Jack Cooper throws herself into the investigation of an apparent suicide with her partner Detective Stevie Hall.
Det. Jack Cooper joins Staff Inspector Fiona Currie on an assignment where they advise on a murder case that resembles an infamous crime Fiona solved years ago. Detectives Stevie Hall and Kyle Price track a lead in the redhead case.
After a young girl is found in the trunk of a car, Detectives Stevie Hall and Jack Cooper counsel the shattered family through their grief.
When the body of Brooke Dodson washes ashore, the hunt for her killer goes into overdrive, as the homicide detectives find themselves in a deadly cat and mouse game.