After the World War II, architect of the Final Solution, Adolf Eichmann, fled to Argentina. While in hiding, he did a series of taped interviews detailing his role in Nazi atrocities. Now, for the first time ever we can hear The Devil's Confession!
In 1956, Nazi war criminal Adolf Eichmann did interviews detailing his role as architect of the Holocaust; but after he was captured he denied it all. Join the hunt for the tapes of those interviews.
Attorney General Gideon Hausner presses for access to the Eichmann tapes, but he is thwarted at every turn.
Attorney General Hausner seeks to confront Eichmann with his own confession; however, the investigation reveals secrets that could prove to be problematic.