The Devil's Promise
After a man and woman are both cheated by the devil with horrible consequences, they team up to beat Iblis at his own game.
A university professor's research on supernatural mysteries is rejected; Ibrahim desperately searches for a cure for his wife's illness.
Jennifer returns home to find a horrific scene and demonic markings everywhere; as Zeina's health improves, Ibrahim starts losing control.
As Ibrahim becomes involved in a murder case, he learns about Iblis' scheme for him; a desperate Ibrahim turns to Jennifer to help save his soul.
Ibrahim and Jennifer quickly get in over their head when they confront the supernatural; Ibrahim loses control with Zeina.
Jennifer holds a risky meeting with the contractor, who confronts Ibrahim; as Ibrahim closes in on his goal, the police and Zeina are hot on his heels.
Ibrahim begins to accept his fate as all hope fades, but Jennifer makes a new plan; Zeina is put in danger.