The Disappearance
Polish legal drama about Joanna Chyłka, a courageous and rebellious lawyer who will stop at nothing to get to the truth.
Renowned lawyer Joanna Chyłka helps her friend Angelika Szlezyngier when her three-year-old daughter mysteriously disappears.
More evidence points at David, who still holds on to his innocence. Chyłka and Zordon visit the surrounding village to investigate.
Kosmowski convinces Angelika to give up Chyłka's services. He decides to leave the Żelazny and McVay law firm and start his own.