The Entertainer
For years, Shin Seok Ho (Ji Sung) has worked in the entertainment industry, eventually becoming a successful idol group manager. He decides to open up his own agency, but a series of poor decisions and bad luck results in him going to jail. Upon his release, Seok Ho decides to try and work in entertainment again, and searches for a new potential star. He finds talented high school student Jo Ha Neul (Kang Min Hyuk), who had given up on his dreams of becoming a singer after losing his parents and fallen into a deep depression after being falsely accused of a crime. Ha Neul’s adoptive sister Jung Geu Rin (Lee Hye Ri) is suspicious of Seok Ho, but after seeing her brother’s passion reignited, she decides to support Ha Neul’s decision. Together, they strive to succeed in the music world, despite obstacles they encounter along the way.