You Are The Best
Lee Soon Shin (IU), a bright but unassuming young woman, grapples with feelings of inadequacy as the youngest daughter in a loving family. Worse still, Soon Shin is hit by several awful situations in close proximity: her father dies in an accident, she learns that she was adopted, and she’s tricked by a con artist with the promise that she could become an actress. But her luck seems to take a turn when she encounters Shin Joon Ho (Cho Jung Seok), a jaded but ambitious entertainment CEO. Seeing an unlikely spark in Soon Shin, he makes a bold wager to transform her into a star. As they navigate the cutthroat world of entertainment, they uncover buried family secrets and confront personal demons that ultimately help them grow.