The Fabric of the Cosmos
Join Brian Greene on a wild ride into the weird realm of quantum physics, which governs the universe on the tiniest of scales. Brian brings quantum mechanics to life in a nightclub like no other, where objects pop in and out of existence, and things over here can affect others over there, instantaneously—without anything crossing the space between them.