The Fake Sheik The Fake Sheik
This is the gripping story of maverick tabloid reporter, Mazher Mahmood – the king of the sting. Playing the role of a wealthy Arab sheikh, he dupes models, royals, and A-list stars with elaborate undercover operations. He was at the top of British journalism for almost three decades. But then comes an extraordinary downfall. Mahmood becomes the front-page story himself and the tables are turned.
Maverick reporter Mazher Mahmood tries to make a name for himself in the cutthroat world of tabloid journalism; he poses as a hitman and exposes a respected doctor who wants his mistress dead.