The Flaming Heart
Focused on two special professions: firefighters and emergency doctors; it tells that through the test of life and death, "flame blue" and "angel white" hand in hand, sticking to the same rescue beliefs and beliefs on their respective "battlefields." It is a story of passionate love that is both romance and a comrade-in-arms.