The Forbidden Marriage
A funny, romantic, and sweet story unfolds in the palace. Ye So-rang, a fraudulent match-maker insisting she can summon the deceased crown princess, shows up to King Lee Heon who proclaimed a ban on marriage since he lost his wife 7 years ago.
So-rang tells Heon to go out and find the source of the ghost sound that bothers him. When they reach the pond, something flashes through So-rang's mind…!