The Forgotten West Memphis Three The Forgotten West Memphis Three
A Notorious Crime
Bob explores the original case's flaws to lay the groundwork for his evidence-driven investigation. Then, after determining the boys' final movements, Bob meets with a DNA expert to discuss new technology that might break the case wide open.
Bob examines the case's sensational theories, develops a criminal profile, and seeks permission from the West Memphis Three for new DNA testing. Then, after an exclusive interview related to the case, Bob narrows his focus in his hunt for the truth.