The Freak Brothers The Freak Brothers
After smoking a magical strain of marijuana, the freak Brothers wake up 50 years later in 2020.
While attending a UFC fight, Phineas discovers one of the fighters is his long-lost-now-fully-adult son. Elsewhere, Freddy pretends to be a cat, because he likes the food they serve at the animal shelter.
Phineas falls in love with the girl of his dreams, only to learn she is a robot sex doll who was programmed to satisfy the needs of socially arrested Silicon Valley men. Meanwhile, Franklin joins Gretchen's book club to impress her.