The Fresh Prince of Bel-Air The Fresh Prince of Bel-Air
Will Smith stars as a teenager from inner-city Philadelphia who's sent to California to live with his wealthy relatives in the hopes that they will "straighten him out and teach him some good old-fashioned values," but Will soon takes his rightful place as The Fresh Prince of Bel-Air.
The Fresh Prince Project
Will Smith is transplanted from the tough streets of Philadelphia to live with his wealthy relatives in Bel Air, causing everyone to make major adjustments in their way of living and in their their way of thinking.
Ashley's father wants her to continue with her violin lessons, but Will has other ideas.
When Philip's parents visit from North Carolina, they embarrass him with stories of his poor rural background and his pet pig.
A shady character named "Ice Tray" (Don Cheadle), one of Will's "homeboys" from Philadelphia, comes to Bel-Air for a visit.
Will and Carlton are arrested and accused of committing a string of auto thefts.