Reparto Steven Gimbel
The Great Questions of Philosophy and Physics guides you through the concepts, theories, and speculations that underlie our understanding of reality. In 12 stimulating episodes, award-winning teacher and philosopher Steven Gimbel covers the fundamental ideas of modern physics, highlighting the role of philosophy in setting ground rules, interpreting the results, and posing new questions.