The Green River Killer: Mind of a Monster The Green River Killer: Mind of a Monster
Gary Ridgway was convicted of 49 murders but admitted to dozens more. Exclusive interviews and evidence from the police archive reveals how this predator was able to elude capture for so long and exposes the real motives behind his heinous crimes.