The HeartMath Experience
Connect with the heart of who you truly are. Learn from an inspiring experiential program that offers new insights and practical techniques to help you respond to day-to-day challenges with more ease and composure.
It's Heart Time
Just as harnessing electricity changed the outer world, when we learn how to harness the true power and intelligence of the heart, everything will change about how we think and feel, and how we relate to one another.
The Intelligent Heart
The qualities of the heart have become a scientifically proven source of intelligence.
Experience a technique that will help you move from depleting emotions to renewing emotions – from old life to new life.