The Horror of Dolores Roach
After an unjust 16-year prison sentence, Dolores Roach (Justina Machado) returns to a gentrified Washington Heights, where she reunites with an old stoner friend, Luis, who lets her live and work as a masseuse in the basement under his empanada shop. When the promise of her newfound stability is quickly threatened, “Magic Hands” Dolores is driven to shocking extremes to survive.