The Hunt The Hunt
The contests between predators and prey are the most critical events in nature. This intimate look at the remarkable strategies of hunters and the hunted explores the challenges animals face and the tactics they employ.
Predators use a range of techniques to catch their prey, but the outcome is never certain.
The ocean is home to some remarkable predators that face an endless search to find and catch food.