The Imposter
Twin sisters, Mantwa and Matshepo Tau find themselves at war as a consequence of a moment that changed their lives. One of the sisters breaks out of prison after spending seventeen years and takes over the wonderful life of her identical twin.
After finding herself in a very desperate situation, Matshepo puts together a plan to make her escape.
The Nzimande house is convinced there is an imposter in the house. Junior finally gets the breakthrough he has been waiting for.
When Mantwa realises that her walls are just about to close in, she devises a plan to silence her new enemy. But will her plan work?