What do scientists know about the universe? What still remains to be uncovered? What are some of the next avenues of exploration? Professor Neil deGrasse Tyson's course The Inexplicable Universe: Unsolved Mysteries is a marvelous journey to the frontiers of the known (and unknown) universe and introduces you to tantalizing questions being addressed by the world's top scientists.