The Kennedy Files The Kennedy Files
The Curse
The lives of the Kennedy family including their tendencies toward unusual accidents and untimely deaths.
An in-depth look behind the clean-cut images of the Kennedy brothers including their personal rivalries and quests for power.
The original power couple, John F. Kennedy and Jacqueline Onassis took charge of their destiny but their marriage was rocked by infidelity and heartbreak which lead to endless scandals.
The many cover-ups of the Kennedys including mob connections and sexual encounters with possible spies.
An exploration of how the Kennedys redefined the look of power and set new standards for the rich and powerful.
How the Kennedys became one of America's wealthiest families including how they made their money and how they keep it.