The Latest Buzz
The First Issue
When Rebecca gets off to a rocky start, Amanda becomes a surprising ally. Noah and Michael try to out-prank each other, while Wilder struggles to master a videogame from 20 years ago.
The Parrot Issue
Rebecca tags along with Noah when he interviews a band's parrot, and while Michael wonders if 'nice tie' is sincere or sarcastic, Wilder causes havoc in choosing a mentor.
While Noah and Michael try to bond over sports, Amanda gets a little too involved in Wilder's 'Dance Your Socks Off' game.
Noah's cover boy status goes to his head, while Rebecca and Wilder learn about the underground essay market.
Noah and Wilder fight over a hot leather jacket, while Amanda and Rebecca create a TV show and Michael obsesses about his call with a famous pop singer.
After injuring Wilder on a skateboard, Rebecca doesn't seem to be a very good nurse. Amanda botches Noah's interview with a singer and Michael tries to get the perfect paparazzi picture.