The Lost Corvettes
Chris Mazzilli restores vintage Corvettes from the Peter Max Collection to their full glory.
The 1967: Ko-Motion
The first stage of Dream Car Restoration's project involves converting a sexy 1967 Corvette into a replica of the legendary Ko-Motion racecar.
Next up in Dream Car Restoration's project is a 1957 Corvette that requires sourcing some rare parts.
Dream Car Restorations decides to do something very special by sourcing a monster engine to create a replica of an ultra-rare 1969 ZL-1 Corvette.
The engine in the 1966 Corvette the guys at Dream Car Restoration are working on next turns out to have a surprisingly unique engine.
Upon applying the finishing touches to the 1956 Corvette they are restoring, the crew at Dream Car Restorations run into some wiring problems.
It is time to restore the very rare 1953 Corvette, America's first sports car, and the most important piece in the collection.