The Masked Lover
Wu Ping An (Mini Tsai), the ruthless leader of the Yi Qing Group mob organization, falls into a coma after an unexpected accident. Her mother demands that her gentle twin sister, Wu Ping Fan (Mini Tsai), return to Taiwan and secretly take her place to maintain the organization's stability. Thrust into a dangerous criminal world completely foreign to her, Ping Fan finds unexpected protection and support from Gu Le Jun (Weber Yang), with whom she gradually develops romantic feelings. As Ping Fan navigates the treacherous underworld and struggles to maintain her sister's identity, she must confront the complexities of her new life and the potential consequences of her growing relationship with Le Jun. This is a 2017 Taiwanese crime drama series exploring themes of identity, family, and survival.