The Matchmakers
Since losing her husband, Jeong Soon Deok (Cho Yi Hyun) has lived an eventful life, moonlighting as a matchmaker for eligible bachelors and would-be brides. Soon Deok’s path crosses with that of Shim Jeong Woo (Rowoon), a talented scholar whose princess bride died moments after their marriage. Together, this duo must pool their wits to find husbands for a group of important noblewomen. But will playing Cupid for others also put them back on the path to love? This 2023 South Korean drama series was directed by Hwang Seung Gi and Kim Soo Jin.