The Menendez Murders: Erik Tells All The Menendez Murders: Erik Tells All
Erik Menendez, along with his family members, friends, jurors and more, share every detail of this notorious murder case.
A Murder in Beverly Hills
In 1989, 21-year-old Lyle and 18-year-old Erik Menendez walked into their parents' den and killed them. In this limited series premiere, Erik Menendez himself shares in stunning detail the events of the week leading up to the murders and the motive behind the crime that shocked America.
The Trial of the Century takes a shocking turn when the defense says Erik and Lyle Menendez killed their parents after years of sexual abuse.
Erik Menendez recalls his mother's decline in the years leading up to the murders and looks on in agony as his brother Lyle testifies, vividly describing the abuse at the hands of their father.
After the verdict comes in, at the last minute, Erik Menendez and his brother, Lyle, are sent to separate prisons. Erik marries and begins to mount an appeal. Will his case be given another chance?