Taught by author and Arabist Eamonn Gearon, these 24 enlightening lessons bring clarity to a convoluted, multifaceted story. From the end of the Ottoman Empire to the creation of Israel to the Arab Spring, this series is an absolute must for anyone who wants to understand our world today.