The Midwich Cuckoos
A small village in England is completely subdued by an alien presence for an entire day; upon waking, it is discovered that numerous women in the town are pregnant.
Bad Things
A quiet town is hit by a supernatural event, leaving everyone unconscious and changing the area's fate forever.
In This Together
As Midwich recovers from the devastating effects of the blackout, a truly horrifying discovery is made and a town meeting is called.
Three years after the blackout, Midwich's placid state is interrupted by the arrival of a new child.
Desperate to understand the source of the children's violent instincts, Susannah takes a risky step.
Two years later. The children go behind Susannah's back to express their desire to leave Midwich and Susannah suspects ulterior motives at work. Meanwhile, tragedy strikes one of the families. Paul and Susannah work together to uncover the truth.