The Mortician
The haunting story of an infamous family-run L.A. mortuary that engaged in years of morally questionable and inhumane practices.
After David Sconce takes over his family's mortuary business, a local funeral director makes shocking allegations about the crematorium.
David expands the business as allegations of abuse mount. Following his arrest, shocking evidence is discovered in the death of a rival.
After members of the Lamb family are convicted of fraud and various crimes, the case brings about new regulations to the mortuary business.