The Most Huggable Man Has Threatened Me The Most Huggable Man Has Threatened Me
"The veteran actor who has held the title of ""Most Desirable Bachelor"" for 5 years in a row, Takato Saijyo, and the up and coming actor who recently dethroned him, Junta Azumaya. Enter the cut throat world of the entertainment industry, where the two most desirable bachelors find themselves in a forbidden scandal. The biggest scandal of 2018 is about to unfold!