The Murders Before the Marathon
The Murders
A triple homicide in Waltham sparks journalist Susan Zalkind to investigate the murder that took her friend’s life, the national tragedy that shook her city, and the possible haunting connection between the two events.
The Confession
Susan chases down leads and examines the motives of the possible killers. A murder at the hands of the FBI raises more questions than answers.
The Supreme Court provides new evidence pointing towards fatal flaws in the investigation. If law enforcement had done their job, could the Boston Marathon Bombing have been prevented?