The Mysterious Death of Eazy-E
Eazy-E's daughter, Ebie, and her mother, Tracy Jernagin, continue to examine his death by taking a closer look at Eazy's notorious rivalry with Suge Knight; they also explore the theory that he may have been injected with HIV.
Eazy-E's never-before-heard final interview is uncovered and offers clues about his mysterious death; Ebie investigates Eazy's manager; Ebie, Tracy and Jasmine take a closer look at Eazy's last weeks and make surprising discoveries.
As the investigation nears its end, surprising new information sheds light on Eazy-E's final days in the hospital; witnesses who have never spoken publicly finally reveal what they saw.