The Neighbor
Training Day
José Ramón and Javi become fast friends and conspire to get his medallion back from a neighbor, as Lola seeks more followers on social media.
Lola starts investigating the identity of the flying superhero with the help of new co-worker Rober; Javi tests the strength of his new powers.
Javi hits a low point while trying to raise money for the injured dog's operation; José Ramón makes an effort to focus on studying.
Lola tries to interview recovering José Ramón about his experience with Titan; Javi takes on a new job; Alicia is shocked during her visit.
When she and Rober ask all the neighbors in the building about Titan, Lola begins to suspect Javi; Julia and Mercelo's "Karma Police" plan hits a snag.