Journeys into strange situations and fantastic dimensions.
Sandkings
Dr. Simon Kress is overseeing the analysis of Martian samples when he discovers life. But when the operation is shut down, Simon takes his work home. At first, the alien creatures seem harmless, but in no time the "Sandkings" grow into monsters.
Can jealousy be a good thing? Not for Rachel Rose, a physical therapist whose life is threatened when she come between her paraplegic patient and his amorous robotic companion who is programmed to remove any obstacle that stands in her way.
Blood Brothers
Two brothers wrestle for control of their father's million-dollar pharmaceutical company. But when one brother discovers a drug which may hold the secret to eternal life, the battle for control becomes a rapid trip toward self-destruction.