Meet the fascinating, ancient polytheistic peoples of the Mediterranean and beyond, their gods and goddesses, and their public and private worship practices, as you come to better understand the foundational role religion played in their daily lives. This series makes a wonderful lens through which to gain a deeper knowledge of their world.