The Partner
Ten Candidates, One Partner
Ten candidates arrive in Chicago to compete for a position working alongside Marcus Lemonis.
What's Your Story?
Marcus gets to know who the five remaining candidates really are in a series of character tests. First, they must create a marketing campaign to show who they are as a brand. Then, Marcus challenges their backbones during a complex investment assessment.