The People v. The Klan
When Michael Donald, a Black teen, was lynched in Mobile, Alabama, in 1981, his mother Beulah Mae and activists pushed for an investigation into the local Klan.
After Beulah Mae Donald's activism helped re-energize her son's case, investigators tracked down Mobile's Klan chapter and apprehended Michael Donald's killers.