The Price of Glee The Price of Glee
Glee's cast and crew reveal surprising truths behind making the series and recount the meteoric rise of a Hollywood hit as well as the tragedies of some of its stars.
New Kids on the Lot
Cast and crew recount the rise of Glee and reveal for the first time how sudden stardom and the unrelenting pressure of making a hit show can have tragic consequences.
With chilling tales about the dark side of fame and fortune, friends and researchers reveal Glee star Cory Monteith’s final moments.
Misfortune plagues the legacy of Glee, leaving cast and crew wondering whether their hit show is cursed or if misery is the cost of success.