The Rana Daggubati Show
Cousins, Cars and Cinema
Rana meets Chay and they chalk a plan to soup up an old car. As they relive childhood memories they are joined by their cousins who discuss cinema, legacy and much more.
Rana reaches out to the Masters who have influenced him, discovering new perspectives to experience the Cinema we all love.
Get ready for a whirlwind adventure as Rana Daggubati kicks off his journey to Kundapura to meet the one and only Rishab Shetty along with Neha Shetty.
Dulquer and Meenakshi dive into a fun conversation about their latest film and share hilarious childhood memories. The fun continues as they head to the set of Kantha, where Rana juggles producer duties and Dulquer shines as the star.