The Real Manhunter The Real Manhunter
DCI Colin Sutton spent 30 years in Britain's police force, a career that saw him lead many of the most high-profile and successful murder investigations of his generation, including the serial killer case behind the hit drama "Manhunt." In this docuseries, Sutton revisits cases he led and explores everything from the crime itself through to the breakthrough moment when the suspect was arrested.