Betrayed and on the brink of death, genius exorcist Haruyoshi Kuga still has an ace up his sleeve—a reincarnation spell. With a successful incantation taking him to a new world reborn as Seika Lamprogue into a distinguished wizard family, his only wish is to find happiness. But as Seika’s onmyō art exceeds this world’s magic, will he be able to live an easy, happy-go-lucky life?