The Resort The Resort
The couple seeks answers about Sam and Violet's disappearance, leading them to a powerful family.
Emma and Noah find secrets of the old resort; in the past, sparks fly between Sam and Violet.
Emma, Noah and Baltasar team up and try to uncover the truth behind Sam and Violet's disappearance.
With the help of an old video, Emma, Noah and Baltasar look to a writer for a potential new lead.