Go inside communism’s journey from a collection of political and economic theories to a revolutionary movement that rocked the world. Rich with historical insights, these 12 episodes zero in on the Bolsheviks rise to power and how communist ideas worked in theory and practice - offering a rewarding look at one of the most important economic and political philosophies of the modern age.