A History of Eastern Europe
Get a sweeping 1,000-year history of Eastern Europe with a particular focus on the region's modern history. You'll observe waves of migration and invasion, watch empires rise and fall, witness wars and their deadly consequences-and come away with a comprehensive knowledge of one of the world's most fascinating places.