The Road to Seoul
In this exciting documentary series, beautiful women from across Asia compete in preliminary competitions leading up to the 2014 Asia New Star Model Contest in Seoul. Contestants from Mongolia, Indonesia, Thailand, and other countries vie for the chance to represent their nations in the prestigious beauty pageant. From dozens of hopeful participants, only a select few will advance to the final competition in Seoul, each dreaming of being crowned the most beautiful woman in Asia. The series follows their journeys, challenges, and aspirations as they pursue the coveted title.