Must Try Asia
Sarah lands in Manila and discovers what goes into the making of Adobo, which many consider to be the national dish of the Philippines! She and Chef Malcolm drop by a restaurant and dig deeper into the secrets behind this delicious dish.
Sarah and Malcolm head to Hong Kong in search of the city's best Dim Sum. Besides visiting a 30-year-old traditional eatery, the dynamic duo stops by a restaurant which serves a Dim Sum high-tea menu that is popular among the exclusive crowd.
On the hunt for Kuala Lumpur's must-try dish, Nasi Lemak, Sarah rushes to a famed eatery before the popular dish gets sold out. Later, Chef Malcolm introduces her to an award-winning restaurant that serves up traditional Nasi Lemak with a touch of class.