The Road Trick
Magician Adam Trent has spent years wowing audiences at his stage shows. Now, he wants to hit the road and see how his magic can connect with people on a more personal level. The journey he takes will amaze both himself and the people he encounters.
Monte Carlo
The playground of the ultra wealthy, Monaco is Adam Trent's next destination. With the Formula One Grand Prix race weekend in full swing, Adam wants to see if magic can get him close enough to the action to rub elbows with the rich and famous.
After experiencing the lifestyle of the rich and famous in Monaco, Adam Trent is off to Florence, Italy, to immerse himself in authentic Italian culture. The connections he makes with his magic unlock secrets of the city known only to the locals.